18/19.11.2017 Noc Wiedźm

W imieniu grupy t.Ch., mam zaszczyt zaprosić Was na scenariusz “Noc Wiedźm”.

Scenariusz kierowany jest do wszystkich, chcących zasmakować nocnego airsoftu.
Oczywiście stali bywalcy i starzy wyjadacze, też powinni znaleźć coś dla siebie.
Formuła gry z założenia będzie lekka, stąd brak limitów amunicji oraz częste respy.
Nie mniej zadania, jakie Wam postawimy do zrealizowania, będą wymagały zgrania oraz współpracy - czyli tego, na co my, jako drużyna (t.Ch.) szczególnie stawiamy w airsofcie :slight_smile:


Z uwagi na fakt, że scenariusz będzie się odbywał w nocy, wprowadziliśmy kilka ograniczeń.
Najważniejsze, to:

  • do gry dopuszczeni będą WYŁĄCZNIE pełnoletni gracze,
  • bezwzględne ograniczenie mocy WSZYSTKICH replik do max 450 fps.

Gra rozpocznie się zbiórką, o godz. 16:00.
Przypomnimy kluczowe zasady oraz udzielimy krótkiego szkolenia z zakresu wyznaczania punktów na mapie za pomocą systemu UTM, gdyż będzie to niezbędne podczas scenariusza.


Mapa z terenem gry:
https://drive.google.com/file/d/0B9PeNNOdj14CVlllZ19wTzhCLWc/view?usp=drivesdk



Termin: 18 listopada 2017
Cena: 10zł/osoba płatne na miejscu
Miejsce:Puszcza Bukowa

Zbiórka: Parking na Mostach
Start: 16:00
Koniec: 24:00.

Zgłoszenia:

Przyjmowanie zgłoszeń do 11.11.2017

Zgłoszenia przyjmujemy zarówno od grup zorganizowanych jak również od pojedynczych graczy. W grze będzie brało udział 6 zespołów po 10 każdy. Zgłaszać się należy do wybranych przez siebie zespołów.

Każdy uczestników musi być zaopatrzony w naładowany telefon komórkowy oraz latarkę(czołówka/na replice/w ręku)

Mechanika

LIMITY FPS (wartości maksymalne)

  • 450 fps - limit maksymalny dla każdej repliki(KM,karabin,snajpera)

LIMIT WIEKU

Ukończone 18 lat w dniu scenariusza. Nie ma wyjątków!
Wiek będzie weryfikowany na podstawie dowodu osobistego.

AMUNICJA

Nie przewidujemy ograniczeń w ilości amunicji oraz przenoszonej liczbie magazynków.

POJAZDY

Pojazdy nie biorą udziału w grze. Wyjątkiem są pojazdy organizatora używane tylko w sytuacjach awaryjnych(ktoś zasłabł,ktoś się zgubił itd.)

PIROTECHNIKA

Kategoryczny zakaz jakiekolwiek pirotechniki!

RANY

-każdy z graczy w ramach wpisowego otrzyma opatrunek wielorazowego użytku.
-pierwsze trafienie powoduje ranę.
-ranna osoba nie może strzelać, poruszać się, rozmawiać przez radio oraz komunikować się z innymi graczami. Może jedynie krzyrzeć “MEDYK!”.
-opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
-opatrunek należy założyć poprawnie(nie może się zsuwać) na dowolną część ciała(dla klimatu można opatrywać miejsce trafienia).
-ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (Ramię na barki i prowadzimy).
-kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”
-gracz sam decyduje kiedy po trafieniu “umiera”.
-ranny może zostać dobity (należy go dotknąć i zadeklarować “dobijam”). Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
-friendly fire zabija!
-trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
-osoba martwa oznacza się czerwonym światłem chemicznych(zapewnia organizator w ramach wpisowego)
-“trup” może podążać za oddziałem w celu wykonania respawna.


RESPAWN

Respawn można wykonać w dowolnym miejscu na mapie,przy dowolnej ilości rannych i zabitych. Respawn powoduje przywrócenie do gry zabitych oraz wyleczenie ran w przypadku rannych. Warunkiem wykonania respawna jest odczekanie w danej lokalizacji nieprzerwanie 10 min.

JEŃCY

Nie jest przewidziane branie jeńców.

WALKA WRĘCZ/SILENT KILL

Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa “zabity” .

INNE OGRANICZENIA

-zakaz stosowania optoelektroniki przez graczy(noktowizja,termowizja)
-zakaz stosowania wszelkiego rodzaju laserowych wskaźników celu.

Już wiem że będę na 100 %
Macie mój głos!

No w końcu! Biorę stanowisko technicznej obsługi lotów na tym zapowiedzianym lotniskowcu.

Lokalizacja?

Tajemnica :stuck_out_tongue:

Jak to tylko pełnoletni?

Wyłącznie.
Boimy się, bo będzie ciemno i będzie tam Herod.

No właśnie teraz jak wszyscy będą 18+ to mi opadł… zapał w sensie :smiley:

Herod, znaczy się że specjalnie dla Ciebie braveran ma być w pakiecie startowym? :smiley:

Kolejne posty niezwiazane z tematem wywalam bez ostrzeżenia.

O budowanie napięcia. Ale to był nasz trik :wink:

Rozumiem ze wszelkiego rodzaju nokto i termowizory zabronione dla z balansowania rozgrywki :wink:

Dodana mapa z terenem gry.

Skoro mamy trzymać się tematu, to pozwolę sobie coś zasugerować. Nie chcę i nie zamierzam ingerować w Wasze plany, jednak czy nie zamierzacie zrobić jakiejś dłuższej imprezy? Nie pokusilibyście się o takie np. 18 godzin?

Sa plany na impreze 12/24h ale to w tym roku nie ma szans na jej realizację.

Wiedźmą chcemy zachęcić graczy do udzialu w bardziej wymagajacych scenariuszach,ale bez rzucania ich na głęboką wodę.

Pytanie techniczne…
Skoro to nowy teren, a widzę po obrazach z Google, charakterystyczne miejsca to czy oznaczycie je na mapie dla łatwiejszej orientacji w terenie? Byłoby miło , zauważyłem jakieś ruiny “młyna” oraz pomnik , nie wspominając o schodach , pozostałościach mostu (lub wiaduktu). Posiłkuję się tylko google mapsem i relacjami z Youtube. Jako że będzie noc, niekoniecznie przejrzysta bo z pogodą bywa różnie , to propsuje za umiejscowieniem na mapie chociaż paru kluczowych miejsc.

Teren gry to cała Puszcza Bukowa (mosty, prochownia,klucz) z tego co widzę. Chyba że miejscówka rozciągnięta do “tartarka”

O ile wiem, to nie.
Więc komu teren nowy, temu nowy…

Pojawiła się mechanika. Możliwe są delikatne jej korekty o czym Was poinformujemy.

@Mesmer

Pytanie przyjęliśmy,damy znać co z tym fantem zrobimy :slight_smile:

Chyba ktoś tu dostanie zawału :mrgreen:

POJAZDY

Pojazdy nie biorą udziału w grze. Wyjątkiem są pojazdy organizatora używane tylko w sytuacjach awaryjnych(ktoś zasłabł,ktoś się zgubił itd.)

A to widziałeś? Chyba jakieś Ch-uje wymyślały tą mechanikę :smiley: