Made By: Włodzimierz & Toobi.
NIEUDANE NEGOCJACJE
Fabuła:
Rok 2023, III Wojna Światowa. Prezydent USA George Scooty wyjechał do Polski, celem negocjowania pokoju na neutralnym gruncie z Federacją Rosyjską. Negocjacje niestety nie przebiegły pomyślnie. Prezydent Federacji Rosyjskiej Michail Belicov wydał tajny dekret nakazujący zabicie Prezydenta Scootiego w lesie, niedaleko Szczecina, co umożliwiłoby bezwarunkową kapitulację USA.
CIA przejęło dekret, i jako że wsparcie dla Delta Force nie zdążyłoby na czas, poprosiło rząd Polski o udzielenie wsparcia dla małej grupki Delta Force. Rząd Polski zezwolił na działania zbrojne, i zalecił wysłanie GROMu w liczbie “takiej, jaka będzie konieczna aby prezydent Scooty nie stracił życia”.
W międzyczasie jednostki SPECNAZ zaatakowały konwój Delta Force eskortującego Scootiego do lotniska w Berlinie. Szybko wyelimonowali jednostki Delta, które wcześniej umożliwiły ucieczkę prezydentowi. W trakcie, gdy prezydent próbował zbiec przed bezlitosnym SPECNAZem, do akcji wkroczył GROM, który postanowił wystawić umiejętności Rosjan na ciężką próbę…
Czas gry: 90 minut
Cele:
Drużyna GROM (Scootie) wybiera z pośród siebie jedną osobę, która będzie grała rolę VIPa. VIP otrzymuje kamizelkę odblaskową i “nerkę” z kajdankami. Celem GROMu jest zapobiegnięcie aresztowania VIPa, i odprowadzenie go do bezpiecznego miejsca. W przypadku złapania VIPa, mają 15 minut na uwolnienie go i na kontynuowanie misji.
Drużyna SPECNAZ: Celem jest uniemożliwienie eskorty VIPa. SPECNAZ musi pochwycić VIPa, wyciągnąc z “nerki” kajdanki, skuć go i przetrzymać 15 minut. Po 15 minutach na negocjacje (które się nie udadzą), muszą VIPa zabić.
Kwestia medyka:
Na każde 6 osób z drużyny przypada jeden medyk (5 żołnierzy, 1 medyk). Medyk może uleczyć kazdego zołnierza 2 razy, za 3 razem, żołnierz musi iść na respawn. Medyk nie może się sam leczyć
Kwestia VIPa:
VIP na starcie otrzymuje ,nerkę’’ z kajdankami, oraz niebieską kamizelkę odblaskową. VIP może używać tylko broni krótkiej (tylko i wyłącznie pistolet). Trafienie w VIPa oznacza zatrzymanie VIPa (VIP liczy standardowym tempem do 10), wtedy SPECNAZ może się do niego dobrać. Po odliczeniu do 10, VIP może się ruszać.
Pochwycenie VIPa:
SPECNAZ musi pochwycić vipa. Pochwycenie sygnalizuje klepnięciem VIPa, a następnie natychmiastowym wydobyciem kajdanek z “nerki” VIPa, i założeniem mu na nadgarstki. Wtedy GROM ma 15 minut na odbicie VIPa. GROM odbija VIPa, gdy kajdanki zostaną zdjęte. Po upłynięciu 15 minut, SPECNAZ musi zabić vipa poprzez klepnięcie w ramię i słowo “giniesz”.
Zwycięstwo:
GROMu: Prezydent zostanie odeskortowany w bezpieczną pozycję.
SPECNAZu: VIP zostanie pochwycony, przetrzymany i zabity, lub zabije go drużyna GROMu.
Remis: Upłynie limit czasu przeznaczony na grę, a żaden cel nie zostanie osiągnięty.