19.01.2014r.

Gdzie strzelamy?

  • Wielgowo
  • Warszewo I
  • Warszewo II
  • Prochownia
  • Mosty
  • Nie będzie mnie

0 głosujących

Witam i zapraszam do głosowania.

Ankieta zakończy się w sobotę.

Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin.

Na spotkaniach obowiązuje ograniczenie wiekowe od 15 roku życia ze zgodą od rodzica. (wzór do pobrania)
!! Regulamin spotkań !!

Wpadniemy w sile 3+ osób :slight_smile:

Jestem

bede

Będę

Będę na 100%, a Garol na 75% :wink:

Nie będę :cry:

pojawię się :slight_smile:

o której gramy?

Mnie niestety nie będzie - obowiązki służbowe. Głosowałem na Mosty.

My również odpadamy, siła wyższa. :confused:

Mnie zabraknie, niestety studia cisną : /

Made By: Włodzimierz & Toobi.

NIEUDANE NEGOCJACJE

Fabuła:
Rok 2023, III Wojna Światowa. Prezydent USA George Scooty wyjechał do Polski, celem negocjowania pokoju na neutralnym gruncie z Federacją Rosyjską. Negocjacje niestety nie przebiegły pomyślnie. Prezydent Federacji Rosyjskiej Michail Belicov wydał tajny dekret nakazujący zabicie Prezydenta Scootiego w lesie, niedaleko Szczecina, co umożliwiłoby bezwarunkową kapitulację USA.
CIA przejęło dekret, i jako że wsparcie dla Delta Force nie zdążyłoby na czas, poprosiło rząd Polski o udzielenie wsparcia dla małej grupki Delta Force. Rząd Polski zezwolił na działania zbrojne, i zalecił wysłanie GROMu w liczbie “takiej, jaka będzie konieczna aby prezydent Scooty nie stracił życia”.
W międzyczasie jednostki SPECNAZ zaatakowały konwój Delta Force eskortującego Scootiego do lotniska w Berlinie. Szybko wyelimonowali jednostki Delta, które wcześniej umożliwiły ucieczkę prezydentowi. W trakcie, gdy prezydent próbował zbiec przed bezlitosnym SPECNAZem, do akcji wkroczył GROM, który postanowił wystawić umiejętności Rosjan na ciężką próbę…


Czas gry: 90 minut
Cele:
Drużyna GROM (Scootie) wybiera z pośród siebie jedną osobę, która będzie grała rolę VIPa. VIP otrzymuje kamizelkę odblaskową i “nerkę” z kajdankami. Celem GROMu jest zapobiegnięcie aresztowania VIPa, i odprowadzenie go do bezpiecznego miejsca. W przypadku złapania VIPa, mają 15 minut na uwolnienie go i na kontynuowanie misji.

Drużyna SPECNAZ: Celem jest uniemożliwienie eskorty VIPa. SPECNAZ musi pochwycić VIPa, wyciągnąc z “nerki” kajdanki, skuć go i przetrzymać 15 minut. Po 15 minutach na negocjacje (które się nie udadzą), muszą VIPa zabić.

Kwestia medyka:
Na każde 6 osób z drużyny przypada jeden medyk (5 żołnierzy, 1 medyk). Medyk może uleczyć kazdego zołnierza 2 razy, za 3 razem, żołnierz musi iść na respawn. Medyk nie może się sam leczyć

Kwestia VIPa:
VIP na starcie otrzymuje ,nerkę’’ z kajdankami, oraz niebieską kamizelkę odblaskową. VIP może używać tylko broni krótkiej (tylko i wyłącznie pistolet). Trafienie w VIPa oznacza zatrzymanie VIPa (VIP liczy standardowym tempem do 10), wtedy SPECNAZ może się do niego dobrać. Po odliczeniu do 10, VIP może się ruszać.

Pochwycenie VIPa:
SPECNAZ musi pochwycić vipa. Pochwycenie sygnalizuje klepnięciem VIPa, a następnie natychmiastowym wydobyciem kajdanek z “nerki” VIPa, i założeniem mu na nadgarstki. Wtedy GROM ma 15 minut na odbicie VIPa. GROM odbija VIPa, gdy kajdanki zostaną zdjęte. Po upłynięciu 15 minut, SPECNAZ musi zabić vipa poprzez klepnięcie w ramię i słowo “giniesz”.

Zwycięstwo:
GROMu: Prezydent zostanie odeskortowany w bezpieczną pozycję.
SPECNAZu: VIP zostanie pochwycony, przetrzymany i zabity, lub zabije go drużyna GROMu.
Remis: Upłynie limit czasu przeznaczony na grę, a żaden cel nie zostanie osiągnięty.

@Portowiec
O 10:00. Warto być gotowym nieco wcześniej

@Włodzimierz
Już widzę chętnych na to, żeby biegać z samą klamką i potem siedzieć 15 minut skuty.

Ktoś się znajdzie, ja tam mogę być VIPem, jak mi ktoś klamkę użyczy :smiley:

Aha! Jeszcze jedno! Kajdanki są zrobione tak, by się trzymały, ale jak ktoś z całej siły szarpnie, to łańcuch wyskoczy, Jak ktoś rozpieprzy kajdanki, to Toobi zbiera zęby :slight_smile:

nie będzie mnie :frowning: ale za tydzień będę na 100%

Ja też odpadam brak transportu ;/

jak zawsze o 10 … polecam byc za 20

100%