wyciszona głowica tłoka i głowica cylindra???

Witam wszystkich, czy ktos mogl by mi cos powiedziec na temat wyciszonej glowicy tloka do m4?
Czy ktos z was juz ma cos takiego zalozone u siebie? Zastanawiam sie nad zakupem takiego kompletu :

ale takze nad wzmocniona glowica cylindra podwojnie uszczelniana i glowica tloka takze wzmocniona i podwojnie doszczelniona:

Moze ktos z was mial juz stycznosc z tymi prosuktami i bedzie mogl mi cos polecic w tym temacie czy warto takie glowice zakladac. Dzieki z gory.

Elementa czesci nie sa zbyt mocne. Do jakiej sprezyny chcesz to ?
Aluminiowa glowica potrafi uszkodzic gearbox w m4 - V2 są słabe. Unikałbym wstawiania ciężkich głowic do gearboxów V2.
Dwie uszczelki to tez bzdura - jak jedna sie nie uszczelni to druga nic nie da - bedzie jedynie zmniejszac rofa, obciazac szkielet i silnik.

Bardziej zależy mi na doszczelnieniu zespolu cylindra, tloka i glowicy. Sprezyne bede uzywal 120, ktora daje mi okolo 410FPS, nie chce tuningowac repliki mega mocno, bardziej zalezy mi na szczelnosci i na precyzji. Posiadam juz dosyc dobra komore HOP-UP oraz lufe precyzyjna 6.01 wiec teraz chcialbym tylko doszczelnic caly zespol. Stockowy zespol jest nieszczelny mega, wiec niestety zmuszony jestem to zrobic. Wiem, ze gearboxy v2 sypia sie jak nie napisze co, ale chcialbym doszczelnic swoja replike. Dzieki za wszelkie podpowiedzi :stuck_out_tongue: