[13.05.2018] DROP ZONE 2 - Arrow In The Sky

Facebook:

Polska.
W 2050 roku, za sprawą narastających niepokojów w europie, rząd polski większością głosów przegłosował ustawę zakazującą ideologii socjalistycznych. Wszelkie ugrupowania popierające tą “światłą ideę” zaczęły działać z ukrycia. Naturalnie rząd mając znaczne poparcie społeczne (szacuje się na 2/3 narodu) bez problemu zaczął wprowadzać swój plan w życie. Polska stała się jedną z ostatnich “wysp spokoju” w Europie.

2101r.
Cytat z gazety:
“Premier Emiratów Niemieckich przybywa do Polski
Za dwa miesiące przybywa do Polski premier byłej Republiki Niemieckiej, a obecnie Emiratów Niemieckich, Wezyr Hans Abdul Hazrazed. Będzie on rozmawiał z Premierem Jarosławem Trzecim w sprawie pomocy gospodarczej dla chylącej się ku upadkowi gospodarki Niemiec. Liczy On na pomoc naszego rządu i udzielenie pożyczki w celu zapewnienia jego obywatelom należytego bytu. Stanowisko naszego rządu w tej kwestii jest nieznane.”

Nastroje społeczne są podzielone. Dalej spora część społeczeństwa popiera podziemną partie socjalistyczną (PPS), która organizuje własne bojówki, zamachy itd.
Rząd Jarosława Trzeciego potajemnie szykuje ryzykowny plan. Chcą przekonać opinie publiczną do tego, że PPS to “zdrajcy narodu polskiego” i działają tylko na swoją korzyść a nie ludności cywilnej. Chcą zdyskredytować ich w oczach całego kraju, jak i obserwatorów międzynarodowych.
PPS także podjęła działania. Chcę zyskać poparcie społeczne dla swojej walki o “socjalistyczna Polskę, wspólną dla wszystkich, bez podziałów, i o innych walorach juz dawno zapomnianych”. Jako że PPS stało się nielegalne to wszystkie chwyty dozwolone.
Wizyta Hansa Abdula Hazrazeda to idealna sytuacja, którą należy wykorzystać w odpowiedni sposób…



Termin: 13.05.2018
Cena: 10 zł od osoby, płatne na konto bądź osobiście
Miejsce rogrywki: “Panorama” Szczecin
Miejsce zbiórki: Google Maps
Zbiórka: 9:00
Odprawa: 9:30
Start rozgrywki: 10:00
Zakończenie rozgrywki: ± 17:00 (zależnie od rozwoju scenariusza)
ognisko na zakończenie
Wstęp dla osób od 16 roku życia. Od osób niepełnoletnich wymagane będzie pozwolenie od opiekuna



Zapisy:

Mechanika:

W grze będą występowały następujące strony konfliktu:

  1. Oddziały najemników Rządowych (pomarańczowi)
  2. Bojówki Podziemnej Partii Socjalistycznej (niebiescy)
  3. Oddziały Prewencji (Policja) (zieloni)
  4. Cywile (zieloni)
  5. Oficer Polityczny (pomarańczowi / niebiescy + zieloni)
    Oznaczenia stron poprzez taśmę / rzep danego koloru w okół obydwóch przedramion. Organizator dostarcza taśmy do oznaczeń.

Oddziały prewencji (dalej OP)

  1. Strona z założenia neutralna dla graczy, pilnująca porządku i bezpieczeństwa cywili. Nie atakuje bez wyraźnego powodu.
  2. Działają na nich normalne zasady trafień jednakże nie obowiązują ich ograniczenia leczenia i czas respa. Te za zasady będzie określała fabuła.
  3. W późniejszej fazie gry, OP otrzymują wsparcie w postaci nieśmiertelnych żołnierzy - goliatów.
  4. Policja może użyć komendy “przeszukuje”. Gracz ma obowiązek okazać wszystkie przedmioty fabularne

Cywile

  1. W razie konieczności mogą wzywać Policję, w skrajnych przypadkach bronić się.
  2. Respi się w domku w dogodnym dla siebie momencie.
  3. Fabularny nakaz nie wchodzenia konflikty z ludnością cywilną. Nie zabrania się konfliktów, ale wszelka agresja wobec nich będzie skutkowała wydarzeniami fabularnymi, niekorzystnymi dla danej strony konfliktu.
  4. Cywil może spełniać rolę sędziego terenowego.
  5. Cywile mogą dawać zadania za które przewidziane są nagrody fabularne, które mogą ułatwiać inne zadania.

Oficer Polityczny

  1. Spełnia rolę sędziego terenowego.
  2. Jest bezpośrednim wysłannikiem organizatorów do każdej strony konfliktu.
  3. Przekazuje zadania dowódcom sztabów i przekazuje postępy organizatorom. To on oceniać będzie wasze postępy i określał warunki zwycięstwa. Szanujcie go.

Elementy fabularne

  1. Wszystkie elementy fabularne będą oznaczane zieloną taśmą.
  2. Zasady użycia oraz przeznaczenie elementów fabularnych będzie znał i określał dowódca strony i/lub oficer polityczny.
  3. Wszystkie przedmioty fabularne w razie śmierci należy bezzwłocznie wyrzucić w miejscu śmierci.
  4. Główne elementy fabularne typu rakiety, wyrzutnie NIE MOGĄ ZNAJDOWAĆ SIĘ W POBLIŻU RESPA BĄDŹ SZTABU. Organizatorzy widząc oddział z tymi przedmiotami w pobliżu tych punktów mają prawo uśmiercić cały oddział (“dron zauważył niebezpieczne materiały w pobliżu monitorowanych sektorów i ostrzelał go. Wysłane zostały OP w celu zabezpieczenia. Macie tylko parę minut zanim dron nadleci ponownie i ostrzela ten sektor ponownie”).

Trafienia i rany

  1. Trafiony gracz otrzymuje status rannego. Ranny gracz wyciąga “czerwoną szmatę” bądź inny jej zamiennik (np kamizelka odblaskowa)
  2. Ranny nie może stać. Musi leżeć, bądź kucać.
  3. Przemieszczanie się (nawet krok w bok) z miejsca trafienia skutkuje “dobiciem rannego”.
  4. Można dobijać rannych poprzez klepnięcie w ramię i wypowiedzenie słów “dobijam”.
  5. Trafienie w replikę eliminuje ją do czasu wizyty na respie, bądź w sztabie.
  6. Medyk może uleczyć rannego poprzez zawiązanie mu bandażu na ręce (dla ułatwienia). Do momentu opatrzenia kolejne trafienia są nieistotne (gracz może być pod ciągłym ostrzałem. Nie przerywa odliczania itd. Wszystko zmienia się dopiero po opatrzeniu). Można mieć na sobie maksymalnie 2 opatrunki. Trzecie trafienie od razu odsyła na respa. Zostawić je można tylko na respie (nawet będąc żywym) albo w sztabie. Wtedy pula uleczeń zeruje się. Trzecie trafienie od razu odsyła na respa.
  7. Ranny ma tylko 45 sekund życia (liczy do 45ciu) od momentu trafienia. Po tym czasie “wykrwawia się” i wraca na respa.
  8. Inny gracz może zatrzymać odliczanie poprzez “uciskanie rany”. Dla ujednolicenia polegać ono będzie na trzymaniu ręki na klatce piersiowej.
  9. Rannego można transportować, ale trzeba pamiętać o “uciskaniu rany”.

Respawn

  1. Respy każdej ze stron posiadają zegar w.g. którego następuje “przybycie posiłków” (odrodzenie).
  2. W wyniku zadań fabularnych można otrzymać “znacznik zrzutu”. Działa on jak mobilny resp z ograniczeniem czasowym (instrukcje będą dołączone do znacznika).
  3. Resp może być zdezaktywowany przez organizatora.

Inne

  1. Wszelka pirotechnika jest ZABRONIONA.
  2. Tarcze są zarezerwowane dla OP.
  3. Pojazdy nie biorą udziału w grze. Zabrania się strzelania do pojazdów znajdujących się na terenie rozgrywki i w pobliżu. Mogą występować w charakterze transportu lotniczego. Traktować je należy jako “samolot przelatujący nad tym terenem”.
  4. Można atakować sztaby i respy, ale nie można ich np przejąć.
  5. WILCZY BILET: Dowódcy sztabów w porozumieniu z organizatorami mogą wykluczyć z rozgrywki osoby niespełniające rozkazów, bądź szkodzące swoimi działaniami rozgrywce itd. Takie osoby mają obowiązek natychmiastowo opuścić teren rozgrywki.
  6. Pif - paf i silent kill. Zabicie bez oddania strzału jasnym i wyraźnym komunikatem maksymalnie 1 osobę na raz na dystansie pewnego, niezaprzeczalnego trafienia ± max 5ciu metrów.(pif paf! bang bang! itd. ma to być słychać, zastępuje to trafienie. Żadnego szeptu). Silent kille za pomocą klepnięcia w ramie z tekstem "nie żyjesz.
  7. Limit FPS: brak. Powyżej 550 FPS tylko ogień pojedyńczy. Wymaga się oznaczenia replik 450+ w.g. wytycznych organizatora. Wymaga się “grania z głową”. Wszelkie idiotyczne zachowania typu “strzelanie z pięćsetki z bliska” będzie
    skutkowało wykluczeniem z rozgrywki.


    Zastrzegamy sobie prawo do przenoszenia oddziałów/drużyn w celu balansu ilości graczy po obu stronach.



    Warunki zwycięstwa
    Do pełnego zwycięstwa będzie wymagane zaliczenie zadań głównego wątku fabuły. Możliwe jest uzyskanie “niepełnego zwycięstwa”. Skalę zwycięstwa i porażki będzie określać grono organizatorskie na podstawie postępów każdych ze stron. Zadania pozostają tajne do momentu rozpoczęcia rozgrywki.


    ZAPRASZAMY WSZYSTKICH FANÓW ASG !

    28872561_1701394549927353_3064790917559877632_n.png

Zapraszamy!

SZUKAMY DOWÓDCÓW STRON. CHĘTNYCH PROSIMY O ZGŁASZANIE SIĘ !

Zabieram ekipe z Wałcza mozecie liczyc na 4 auta.

Co w ramach tych 10zł przypada każdemu graczowi? (oprócz taśmy oznaczenia stron i rozpalenia ogniska)

Całość idzie na pokrycie kosztów związanych z budową przedmiotów fabularnych. Kiełbasa to już nasza inicjatywa całkowicie nie związana z kosztami organizacji :wink:

Co byś jeszcze chciał Catering i Hostessy?
Nie wiem jaki cel miało to pytanie. Mam nadzieję że czysto informacyjne.
Co do ceny jest to super tanio. Robiąc scenariusz jest sporo kosztów których nie widać a trzeba je ponieść.
Zazwyczaj jest tak że organizator bierze je na siebie a i tak słychać tu i ówdzie ile to nie zarobił. Jest to bardzo przykre.

Kolejny numer gazetki :stuck_out_tongue_winking_eye:

czy ja mogę gdzieś zobaczyć listę osób zapisanych? Jak będzie dużo osób to ja też idę.

nie możesz

1 polubienie

MAPA

na tą chwilę zarejestrowało się ponad 50 osób.

Uchylamy rąbek tajemnicy :wink:
Z racji, że liczba zgłoszonych osób przekroczyła 90, dopuszczamy płatność i zapisy na miejscu. Prosimy jednak o wcześniejsze zapisywanie się poprzez formularz podany w głównym poście (ułatwi nam to sprawy organizacyjne).

Będę i zapłacę na miejscu. :slight_smile:

Kolejny teaser :wink:

No Panowie, grubo jedziecie z gadżetami - super to wygląda :smiley:

Ciekawe jak lata :slight_smile:

Jak Koreanskie rakiety :wink:

Na tą chwilę mamy ± 130 zarejestrowanych uczestników.

Sporo twarzy będzie,
Może wpadnę na chwilę z aparatem