6 listopada 2016 - Operacja: Halloween

Witam



W imieniu grupy Modern Chaos Airsoft Team oraz Special Forces Airsoft Team chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Operacja: Halloween.



OPIS

Plakat autorstwa Andrzeja



Zbiórka: Do godziny 09:40
Miejsce zbiórki: Mapka - Click [zielona strzałka]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy: Filmik - Click
Odprawa: 09:40 - 10:10
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Operacja: Halloween [ Wkrótce ]



Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem:

  • 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości;
  • 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych;
  • 600 fps - repliki karabinów snajperskich.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.

Wartość błędu pomiaru: +/-5 fps, według urządzenia pomiarowego organizatorów.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 10 zł na miejscu 6 listopada 2016 roku

Limit miejsc: 100

Pirotechnika: Dozwolona.

Prosimy zwrócić uwagę na miejsce i sposób używania pirotechniki - kwestia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

Regulamin spotkań z limitem fps - Osoby niepełnoletnie

Zgłoszenia: Zgłoszenia grupowe można podawać na forum, lub wysyłając wiadomość prywatną.

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i z mapy oraz zdolność odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



MECHANIKA



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się, po spędzeniu w nim 5 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

• Respawn w terenie - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie opatrunków, kart rannego i prezentów nie jest zabronione.

• Opatrunki - zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.

• Blaszki Zombie - Specjalne blaszki tylko dla Zombie. Zastosowanie patrz: Zombie.



4. Specjaliści

• Medyk - osoba posiadająca torbę z opatrunkami; na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Funkcja może zostać przekazana innemu graczowi tylko w momencie, gdy nie mają oni kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny medyk nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojny - osoba posiadająca kostium halloweenowy (stroje żołnierzy nie będą prane pod uwagę) (dodatkowe oznaczenie na ramieniu, na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie TRZY OPATRUNKI (dopiero czwarte trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych “zwyczajnych” uczestników (Kartą Rannego), ani innych Ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny, i tylko on, może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojny odbywa się podczas Rejestracji, wraz z prezentacją swojego kostiumu.


Ostateczna decyzja, czy zestaw zostanie uznany, zależy od organizatorów.

• Zombie - osoba z założoną blaszką zombie. Atakuje innych graczy ze swojej lub drużyny przeciwnej. Aby zabić zombie należy trafić go w blaszkę. Osoba dotknięta przez zombie sama staje się zombie, przemieniony gracz działa jako nieumarły przez 15 minut od przemiany lud do momentu trafienia w blaszkę.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych jest zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

W czasie gry można wejść na te kanały w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą (w nocy czerwonym światłem) i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd).

Pierwsze trafienie może uleczyć inny gracz lub medyk.

Ranny gracz może zostać opatrzony swoim osobistym opatrunkiem. Opatrunek, w miarę możliwości, należy założyć na część ciała, w którą gracz został trafiony.
Po założeniu opatrunku gracz jest w pełni sprawny.


Drugie trafienie może uleczyć tylko medyk.

Medyk, w miarę możliwości, powinien założyć drugi opatrunek na trafioną część ciała.


Trzecie trafienie zabija gracza.


Osoba ranna może sama zadecydować, że umiera, jednak ranny może uznać się za martwego dopiero po 5 minutach od trafienia. Powinien wtedy udać się do respawnu. Po upływie czasu potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym leżał jako ranny.


Transportowanie rannych - osoba ranna nie może strzelać; jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz, może zostać “przetransportowana”. Noszenie rannego polega na tym, że trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią. W takiej sytuacji żadna z osób nie może biegać, a strzelać może jedynie zdrowy gracz.

Osoba trafiona/martwa nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



Rozgrywka



• Każda z drużyn zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem, które nie może zdobyć przeciwnik.
• Walczycie o jak najdłuższe utrzymanie punktów w terenie.



Pozdrawiam


Temat założony za zgodą Gumisia

Mapa terenu rozgrywki: Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Operacja: Halloween


Przypominam, że osoby które na scenariuszu pojawią się w kostiumach będą posiadały korzyści wynikające z mechaniki dla cieżkozbrojnych.



Wydarzenie na Facebooku