Dobrej Zony! - I Tobie nie chorować! 27.08.2016 Kluczewo

Witam!
Zapraszam na sobotnią strzelankę w ostatni weekend wakacji w klimatach S.T.A.L.K.E.R.A.!
Zostań wolnym Stalkerem w Zonie lub jako Wojskowy nie pozwól, by plugastwo wszelakie panoszyło się w strefie wykluczenia!
Mile widziana charakteryzacja w grze!!!
Warunek odbycia się kulturalnej wymiany kompozytu - 10 osób na dzień 26 sierpnia.

27 sierpień w godzinach 9:00 - 18:00
Lotnisko Kluczewo
73-102 Stargard

W naszej Zonie, plugastwo wszelakie (czytaj Mutanty) poza zagryzaniem wszystkiego co żywe, będzie rozmieszczało artefakty.
Wolni Stalkerzy, będą tych artefaktów poszukiwać niestrudzenie, by sprzedać je z dużym zyskiem za Kordonem na Dużej Ziemi.
Bandytelka natomiast, nie splamiona nigdy ciężką pracą, będzie próbowała ograbić stalkerów z Artów, które tak z narażeniem życia zbierali w Strefie Wykluczenia.
Wojska zadaniem poza niszczeniem wszystkiego co żywe lub nie, będzie nie dopuścić by ktoś lub coś przedostało się z Zony poza Kordon.
Wszystko? Niekoniecznie…
Co jakiś czas Zona pokaże swoje niezadowolenie z faktu że tylu osobników gania po jej obszarze, wywołując Emisję…
Emisję przeżyją tylko Ci szczęśliwcy, którzy na dźwięk nadchodzącego pierdolnika, łykną procha, na twarz wzują maskę i schowają się w najciemniejszej norce jaką tylko uda się im znaleźć!
Zapraszam do dyskusji. W razie pytań będę odpisywał wieczorem z braku czasu w dzień!
Dobrej Zony!
Szela
Miło mi poinformować iż sponsorem nagród na scenariuszu ‘Dobrej Zony’ jest sklep z militariami Gun Shop.
Nagrody niespodzianki będą rozdane w kategoriach:

  1. Najlepsze przebranie w trakcie rozgrywki, ogół uczestników zdecyduje komu przypadnie nagroda,
  2. Najwięcej zebranych, odebranych lub zdobytych w walce Artefaktów. Osoba z największą ich ilością odbierze nagrodę.
    Zapraszam do uczestnictwa!

Zapraszam do wzięcia udziału w scenariuszu. Na obecną chwilę zapisanych jest 18 osób ze Stargardu i okolic. Na dniach będę podawał więcej informacji odnośnie samej rozgrywki.
Dobrej Zony,
Szela

Frakcje w scenariuszu ’ Dobrej Zony’:
Wojsko -To właściwie nie jest frakcja. To żołnierze przysłani do Zony. Pilnują jej granic i raczej nie zapuszczają się za daleko. Strzelają do każdego kto nie nosi wojskowego munduru. Zwykli żołnierze nie stanowią dużego problemu. Boją się wyjrzeć dalej niż 100m za placówkę. Prawdziwe zagrożenie stanowią komandosi Specnazu. Są odpowiednio przeszkoleni, lepiej uzbrojeni i bardzo niebezpieczni. Wysyła się ich na misje w głąb Zony.

Stalkerzy - Stalkerzy to frakcja wśród której są poszukiwacze przygód lub łowcy artefaktów. Panuje wśród nich luźna atmosfera i każdy członek ugrupowania ma obowiązek udzielenia pomocy drugiemu. Ostatnio wpadli w konflikt z Wojskiem. Od zawsze prowadzą również wojny z Bandytami. Można ich spotkać w całej Zonie.

Bandyci - Gwałciciele, mordercy i złodzieje. To ogólna charakterystyka członków tej frakcji. Dołączają do niej zwykle przestępcy ze świata zewnętrznego, by uniknąć kary za swoje czyny. W Zonie robią to samo, co poza nią. Bardzo lubią okradać Stalkerów i zostawiać ich na pastwę losu. Utrzymują kontrolę nad Wysypiskiem, a okradanie uważają za “należną zapłatę za ciężką prace”. Gracz może do nich dołączyć, by walczyć ze Stalkerami. Zadziwiająco dobrze radzą sobie z obroną Wysypiska.

Dopadła Cię Emisja na otwartej przestrzeni? Stajesz się Zombie - Biedacy którzy padli ofiarą emisji fal psionicznych. Wypalają im one mózg. Jedyne co potrafią Zombie to chodzić i strzelać. Mamroczą do siebie urywane zdania. Nie da się im pomóc. Według Stalkerów najgorsze co może być to rozpoznać wśród grupy Zombie zaginionego towarzysza.

Mutanty - Zona jest niebezpiecznym miejscem głównie za sprawną zmutowanych stworzeń, które ją okupują. Wysokie promieniowanie poskutkowało niesamowitymi mutacjami u zamieszkujących Strefę zwierząt. Walczą one o przetrwanie w ciężkich warunkach za pomocą kłów i pazurów. Potrafią zawzięcie bronić swojego terytorium, zarówno przed stalkerami, jak i przed innymi gatunkami. Pojedyncze mutanty trzymają się z dala obozów zamieszkałych przez ludzi, w stadzie potrafią jednak zaatakować każdą kryjówkę. Ogromnym zagrożeniem są przypadki migracji na inny teren Strefy, wtedy nawet najlepiej uzbrojeni stalkerzy nie są w stanie zatrzymać niosącej śmierć nawałnicy…

MECHANIKA GRY “DOBREJ ZONY”:

  1. Gramy według szczecińskich zasad z limitem FPS
    (http://airsoft.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=51)

a) W terenie otwartym dopuszcza się używanie replik o mocy nie większej niż 450 fps.
b) W budynkach można strzelać tylko z replik, których moc nie przekracza 350 fps.
c) Istnieje możliwość ostrzeliwania się z budynku, jednak w momencie kiedy przeciwnik jest blisko, zaleca się zmianę repliki na słabszą.
d) Moc powyżej 450 fps mogą mieć tylko repliki karabinów snajperskich, para-snajperskich o następujących cechach:

  • aktywny tryb ognia semi,
  • zakaz używania trybu auto w czasie gry,
  • maksymalna moc do 600 fps.

Nie ma limitu odnośnie ilości amunicji.

  1. Głównym zadaniem dla Frakcji biorących udział w scenariuszu jest:
  • Wolni Stalkerzy - zebranie na terenie Strefy Wykluczenia jak największej ilości artefaktów i ich transport poprzez Kordon na Dużą Ziemię w celu sprzedaży,
  • Bandyci - urządzanie zasadzek, napadów oraz rabunek artefaktów z rąk Wolnych Stalkerów, a następnie ich transport poprzez Kordon na Dużą Ziemię w celu sprzedaży,
  • Wojsko - pilnowanie granicy pomiędzy Dużą Ziemią a Strefą Wykluczenia, misje patrolowe na obszarze Kordonu oraz specjalne wewnątrz Zony, eliminacja Bandytów oraz Wolnych Stalkerów i przechwycenie kontrabandy,
  • Mutanci - rozmieszczanie na terenie Strefy Wykluczenia artefaktów, atakowanie wszelkich osobników szwędających się po Zonie,
    Artefaktami będą światełka chemiczne, porozmieszczane na terenie Zony.
  1. Trafienia:

Trafienia uznawane są wg standardowych zasad akceptowanych podczas tradycyjnych rozgrywek ASG. Po trafieniu należy głośno zakomunikować trafienie okrzykiem “Dostałem!”, następnie gracz wyciąga czerwony materiał i umieszcza go w widocznym miejscu. „Trup” nie ma prawa rozmawiać z „żywymi” graczami żadnej z drużyn, dopóki nie dotrze na respa.
W przeciągu 10 minut od trafienia, graczowi jednokrotnie może zostać udzielona pomoc medyczna. Jeżeli w czasie 10 minut nie nadejdzie pomoc, gracz udaje się na 15 minutowego respa do Baru.
Gracz, dotknięty lub złapany przez Mutanta zamienia się w Zombie. Przemiana ta trwa aż do końca następnej Emisji.

  1. Mutanci

Podczas gry gracze frakcji Mutanci są nieśmiertelni i niemożliwi do ogłuszenia przez graczy. Z uwagi na powyższe zalecane jest NIE STRZELANIE DO MUTANTÓW SERIĄ I ZWŁASZCZA W GŁOWĘ!!! W odległości mniejszej niż 10 metrów obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia celnego ognia (podejmując próbę przepłoszenia mutanta można strzelać tylko obok jego sylwetki, lub w ziemię przed nim). Osoby które nie będą się do tego stosować są narażone na:  gniew mutanta (umyślnie ostrzelany może chcieć się zemścić)  w rażących sprawach zgłoszenie „myśliwego” do Organizatora Gry. W grze mogą zostać użyte środki dzięki, którym można będzie skutecznie przepłoszyć lub udobruchać mutanta - batoniki czekoladowe.

  1. Zombie

Na skutek działania Emisji na otwartej przestrzeni lub trafienia przez Mutanta gracz staje się Zombie do końca trwania następnej Emisji. Gracz odgrywający zombie musi poruszać się w specyficzny sposób (ociężale, z wysiłkiem, zakaz biegania) i zachowywać się agresywnie w stosunku do każdej istoty ludzkiej w zasięgu wzroku (atakuje wszystkich, niezależnie od frakcji). Gracz-zombie może korzystać z replik broni palnej, prowadząc powolny ogień pojedynczy, bez możliwości dokładnego celowania (chaotyczne strzały „z biodra”) W przypadku trafienia przez innego gracza, Zombie upada i przez krótki okres czasu (~minuty) „zwija się z bólu".

  1. Emisja

Są to potężne wyładowania pochodzące z Centrum Zony. Emisje są śmiertelne dla każdego, kto znajduje się na otwartej przestrzeni, w związku z czym po usłyszeniu nadciągającej emisji gracz ma10 minut by zażyć medykament, ukryć się w budynku lub w czymkolwiek, co posiada pewną osłonę dookoła oraz wzuć maskę na twarz.
Jeśli po upływie 10 minut od sygnału zbliżającej sie Emisji, Gracz będzie znajdował się na otwartej przestrzeni staje się Zombie.

  1. Frakcje

Każdy uczestnik scenariusza może wybrać odpowiadającą mu Frakcję już teraz i przygotować charakteryzację.
8. Nagrody

Nagrody niespodzianki będą rozdane w kategoriach:

  1. Najlepsze przebranie w trakcie rozgrywki, ogół uczestników zdecyduje komu przypadnie nagroda,
  2. Najwięcej zebranych, odebranych lub zdobytych w walce Artefaktów. Osoba z największą ich ilością odbierze nagrodę.

Dojazd ze Szczecina:

Proszę chętne osoby o zapisy i wybór frakcji pod tematem.
Zapraszam i pozdrawiam!
Szela

Szajba - frakcja Specnaz
Opos - frakcja Bandyci

Insers - Stalker

Grisza - Bandyta
Mam 16 lat i będę miał zgodę .

Potwierdzam moją obecność oraz przynależność do frakcji Bandytów z Griszą :smiley: :smiley:
Pozdrawiam Opos :imp: :imp:

Będzie ktoś miał wolne miejsce w samochodzie i jechał z centrum? Dorzucę się do paliwa.
Jeśli tak to zgłaszam się na mutanta.

21 osób zapisanych na Airsoft Stargate. Ogarniajcie transport i zapraszamy. Ma być 30 stopni więc nie zapomnijcie kąpielówek :laughing: Pozdrawiam!

Arris - wojsko wraz z chęcią dowodzenia frakcją

Już za momencik już za chwileczkę…niektórzy pobiją swój życiowy rekord na 1000m wraz z oporządzeniem :smiley: Zachęcamy niezdecydowanych!
Snork w aranżacji Pawła, jednego z uczestników ;D

niestety nie dam rady się pojawić

Uszaty - bandyci
Lat 16, zgoda rodziców
(kolega nie ma internetu w obecnej chwili więc zgłaszam jego obecność)

W razie problemów z dojazdem nr tel. 503539720

Dziękuję wszystkim za mile spędzony czas w tematyce S.T.A.L.K.E.R w Kluczewie.
Szczególne podziękowania dla organizatora ( Szela ) , za poświęcony czas i wkład w zorganizowanie dobrej imprezy.
Pozdrowienia dla ekipy z Dobrzan i wszystkich innych biorących udział w tej zabawie graczy.
Miło było poznać i zapraszamy do Szczecina na wymianę kompozytu.
Do następnego chłopaki :smiley: Dobrej Zony i Wam nie chorować !

Dziękuję Panowie za udział w scenariuszu! Słońce nas nieźle sponiewierało ale daliśmy radę! Trzymajcie się i do następnego!