[03.04.2016] Operacja III: Wielkanocna Rąbanka

Zatwierdzono przez Pioruna

W imieniu grupy N7T i koalicji CFOR chciałbym zaprosić Was na scenariusz Operacja III: Wielkanocna Rąbanka

Zielona Kraina została stracona. Marzanna rządzi twardą i zimną reką poprzez swoje żywiołaki zimy. Zielona trawa pokryta jest tonami śniegu a na drzewach i krzewach od dawna nie ma żadnych liści. Ci mieszkańcy krainy, którzy nie dostali się do niewoli chowają się po norkach.
Jednak jest sposób na odzyskanie władzy w Zielonej Krainie i przywrócenie w niej wiosny. Trzeba zdobyć nowe jajka na pisanki. Arcydruid z najodważniejszymi Zajączkami wybiera się do Doliny Kurników by zdobyć nowe jajka. Jednak gdy przybywają na granicę, okazuje się, że Dolina płonie. Głodne Wilki, by przetrwać przedłużającą się zimę, zaatakowały kurniki. Kury w obronie zaczęły stosować taktykę palonej ziemi by spowolnić najeźdzców.
Zajączki z Arcydruidem, po wielu trudach, nawiązały kontakt z Kurami. Te jednak nie mogły obecnie pomóc bo wszystkie jajka zostały ukryte w jednym miejscu. Mieszkańcy Zielonej Doliny muszą więc stanać do walki z Watachą i uratować jajka i Dolinę Kurników zanim uratują swój dom.
Na domiar złego w Dolinie pojawił się BARANek by siać zamęt po obu stronach. A Kurczaczki, jak to najemnicy, będą walczyć dla tego, kto da więcej.


Teren gry: Hangary II

Data: 03.04.2016

Zbiórka: 9:30 (link zostanie dodany)

Wyjście na teren gry: 10:00

Zakończenie: 16:00

Wejściówka: 10zł

Limity fps:

  • 350 fps - cqb
  • 450 fps - teren otwarty
  • 600 fps - snajperki

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni. Mile widziane

posiadanie broni bocznej.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

\

Strony konfliktu:

-Watacha
dowódca : Wilkołak
miejsce startu i respa: Jaskinia
Warg: potrafi leczyć


-FutrOps
dowódca: Arcydruid
miejsce startu i respa: Nora
Druid: potrafi leczyć

-Pierzaści Najemnicy - CFOR + 0-2 osoby niezrzeszone

-BARANek - postać specjalna, która pojawia się co pewien czas

-Kucharze - sędziowie na punktach pośrednich

-Duch - sędzia koło składu jajek


Frakcje:

  • co 8 osób na stronę jest jeden Warg lub Druid, który leczy
  • trafiona osoba leży w miejscu przez 5 min i krzyczy “Warg/Druid” czekając na leczenie, trafiona osoba nie może się sama dobić, może to zrobić przeciwnik dotykając jej i mówiąc “dobijam”
  • jeden Kurczaczek jest medykiem dodatkowym


    Zasady transportu jajek:
  • każda strona może transportować po jednym jajku
  • co 3 minuty strona, która posiada skład jajek, może zabrać jedno jajko
  • magiczny koszyczek umożliwia transportowanie dwóch jajek zamiast jednego
  • Arcydruid i Wilkołak mogą wyjątkowo transportować dwa jajka
  • każde jajko musi przejść przez punkt pośredni gdzie jest gotowane 7 min
  • jeśli przeciwnik przejmie punkt pośredni, może odczekać 3 min i odebrać jedno jajko. Wtedy zanosi je na swój punkt pośredni i czeka 7 min na ugotowanie.
  • jeśli punkt pośredni danej frakcji jest zablokowany to ta frakcja może pobierać jajka ze wzgórza dalej ale gracze je trzymają
  • ugotowane jajko można zanieść na miejsce startu gdzie nie może już być odebrane i liczy się jako punkt
  • jeśli transportujący jajko zostanie trafiony to leży z jajkiem. Przeciwnik lub przyjaciel mogą odebrać mu to jajko. Jeśli transportujący umrze z jajkiem (po 5min od trafienia) to jajko wraca na wzgórze (oddaje jajko napotkanemu sędziemu)


    Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki

• Jajko - przedmiot fabularny w liczbie kilkudziesięciu sztuk, będący głównym celem rozgrywki.

• Koszyk - potężny artefakt dający przewagę w zbieraniu Jajek.

• Baranek – mityczna istota grasująca w tych lasach. Jest nieśmiertelny. Można go wykluczyć z rozgrywki poprzez trafienie w blaszkę, którą ma zawieszoną na szyi (ogłusza go to na 10 sek.). Do wykluczenia baranka z rozgrywki na minimum 30 minut należy wyciągnąć zawleczkę znajdującą się na jego plecach.


Zadania poboczne:

  1. (poboczne) W lesie znajduje się potężny artefakt. Ten, kto go odnajdzie będzie miał przewagę nad przeciwnikiem. Przybliżona lokalizacja zadania zostanie ogłoszona w trakcie gry – w bazach poszczególnych frakcji zostanie wywieszona mapa z zaznaczonym obszarem i numerem zadania.

  2. (poboczne) Wynajmij kurczaczki, a dostaniesz ich wsparcie w walce.
    • Przybliżona lokalizacja zadania zostanie ogłoszona w trakcie gry – w bazach poszczególnych frakcji zostanie wywieszona mapa z zaznaczonym obszarem i numerem zadania.
    • Kurczaczki znajdują się w zagrodzie oznaczonej żółto-czarną taśmą.
    • By je wypuścić należy zerwać taśmę.
    • Strona, która wykona zadanie, otrzymuje wsparcie w walce do końca rozgrywki.

Zgłoszenia:
1.
2.
3.

up

Czytam i czytam ale to dla mnie skomplikowane.

spokojnie, jak tam przyjdziesz i tak będziesz głównie strzelał

A gdzie są te Hangary II?

https://www.google.pl/maps/place/53%C2%B019’37.5%22N+14%C2%B034’01.3%22E/@53.3269713,14.5660258,316m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0